יום שבת, 1 בפברואר 2020

בונים גדר? עשה את חמשת הדברים האלה בהתחלה

אז אולי החלטת שהכלב שלך זקוק לגבולות מסוימים ועליך לגדר את החצר האחורית שלך או שהבית שלך ייראה טוב יותר עם גדרות גינה מעוצבות. תהיה הסיבה אשר תהיה, אתה רוצה לבנות גדר. אבל לפני שתתחיל לבקש מחבריך עזרה, עצור ועשה את שיעור הבית.

גדר חדשה אמורה להוסיף ערך לביתך, ולא לגרום למחלוקות עם שכנים ופקחי העיר. אל תדאג – אנחנו שומרים עליך. לפני שאתה חופר את החורב הראשון, בצע את הצעדים הבאים למניעת מריבה על הגדר.

5 דברים שצריך לעשות לפני שבונים גדר

 

  1. בדקו את הנכס שלכם.

השכנים שלך לא יאהבו אם הגדר שלך תתגנב לחצר שלהם - זה יכול ליצור לך צרות משפטיות. דבר ראשון שאתה צריך? סקר קרקע כדי לוודא שאתה בונה את הגדר שלך בנכס שלך. סקרי גבול נעשים בדרך כלל בכל פעם שבית נמכר.

 

על פי מאמר ב"סן פרנסיסקו כרוניקל ", סקר ישן לא משקף שינויים שהיו יכולים לקרות לנכס ובסביבתו לאורך זמן. אם סקר הנכסים שלך הוא בן יותר מחמש שנים (או שלא קיבלת אחד כזה כשקנית את הבית שלך), עליך לבצע בדיקה חדשה.

אל תסמכו על הזיכרון של השכן שלכם או על מה שהאיש שמעבר ברחוב אמר, מכיוון שהשכנה שלכם יכולה לזוז והאנשים החדשים יכולים לסקר את הגבול ולגלות שהגדר שלכם היא למעשה מטר וחצי בתוך קו הנכס שלהם ואז יש לכם הבעיה.

  1. למד את כללי הקמת הגדר המקומיים שלך.

לעיר / עיירה / כפר שלך יש ככל הנראה תקנות גדר. יתכן שתצטרך לעקוב אחר כללים נוספים אם אתה גר במחוז היסטורי או בשכונה המנוהלת על ידי עמותת בעלי בתים (תכנון הגדר שלך עשוי אפילו לדרוש אישור וועדה).

למד כללים אלה לפני שתעצב את הגדר שלך. גלה למשל אם יש דרישות גובה, מיקום וחומר. איפה אני גר (תל אביב), תקנות האוסרות על גידור חיבורי רשת בחצרות הקדמיות. גדרות חייבות להיות בגובה של 30 אינץ' לפחות ואינן גבוה מגובה 6 מטר. ובמחוז ההיסטורי, עיצובים של גדרות החצר הקדמית חייבים להיות תואמים לגידור היסטורי. אם תתעלם מחוקי הקמת הגדר תהיה בצרות.

  1. תן לשכנים תזכורת (מסדר גדרות, חלק 1)

אחרי שסקרת את האדמות שלך ולמדת את חוקי הגדר המקומיים שלך. עדכן את השכנים שאתה מתכנן לבנות גדר - אחרי הכל, הגדר שלך תשנה את מראה הרכוש שלהם. לרוב האנשים הגדר לא תפריע (מכיוון שזה לא יפריע לרכוש שלהם כי עשית את שלב 1). אולי הם יאהבו את הרעיון ויציעו לעזור לשלם עבורו (אך אנא אל תצפו מהם). אם הם לא אוהבים את זה, אתה יכול לנסות לפענח דברים או פשוט להמשיך בתוכניות שלך - זו אדמתך ואתה לא מפר חוקים.

 

 

  1. תן לשכניך את הצד הטוב (מסדר גדרות, חלק 2)

 

כן. חלק מהערים (כמו שלי) דורשות זאת. גם אם הם לא עושים זאת. הגדר שלך תיראה טוב יותר מהרחוב והשכנים שלך אולי אפילו יזמינו אותך לכוס יין. אם אינך רוצה שהצד הפחות טוב יפנה לחצר שלך, זאת לא בעיה. בחר גדר שנראית זהה משני הצדדים.

  1. תוכנית לתחזוקה (מסדר גדרות, חלק 3)

לאחר התקנת הגדר, תצטרך לתחזק אותה (שני הצדדים). אז קחו בחשבון זאת כאשר אתם בוחרים את חומר הגדר שלכם. חשוב על אורח החיים שלך. יש לך ילדים שמשחקים כדורגל כל פעם, רווק, סוף שבוע? יתכן שלא תרצו גדר עץ הדורשת צביעה מחדש. חומר תחזוקה פשוט כמו ויניל הוא כנראה בחירה טובה או שיחים צמחיים או שאולי גדר בכלל לא מתאימה לך.

 

זהו זה! בניית גדר מתחילה במידע הנכון. היו שכנים טובים ועשו שיעורי בית לפני שאתם רוכשים חומרים, והפרויקט שלכם יתחיל נהדר.

המאמר בונים גדר? עשה את חמשת הדברים האלה בהתחלה פורסם ראשון בהמרכז הישראלי לעץ



from המרכז הישראלי לעץ - Feed https://pergulot.net/%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%a2%d7%a9%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%97%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%90%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%94%d7%aa%d7%97%d7%9c/
via https://pergulot.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה