יום שישי, 12 ביוני 2020

איי מטבח מקוורץ

אם אתם רק עכשיו מוסיפים אי למטבח שלכם, יתכן שאתם מתקשים להתאים אותו למשטחי הקיר ולעיצוב המטבח הנוכחי שלכם. אי מטבח יפה יכול לחבר מטבח, כמו גם לספק מקום לאכול בו חטיפים או ארוחות מהירות, אזור בישול נוח יותר ומיקום מרכזי לילדים לאכול בו ארוחות צהריים או חטיפים בדרכם לבית הספר או לפעילויות.

קוורץ לא רק יעניק לכם השקעה לטווח רחוק, השיש המהונדס הזה מאפשר גמישות רבה יותר בעיצוב.

האם עלי לבחור קוורץ לאי המטבח שלי?

קוורץ הוא בחירה מצוינת לאי מטבח.שיש מקוורץ למטבח עשוי מאבן קוורץ תעשייתית, שרפים וכמה חומרים אחרים. לא רק שתוכלו לקבל מראה הניתן להתאמה אישית, יצירת קוורץ אינה נקבובית. בין אם הילדים שופכים מיץ באי ובין אם כוס המים שלכם משאירה סימן אחריה, אתם יכולים להיות שקטים. קוורץ עמיד למים ישמור על הברק והניקיון שלו.

אופיו העמיד למים של קוורץ פירושו שגם אינכם צריכים לדאוג מחיידקים שיחדרו לקוורץ שלכם. בישול בהכרח יוביל להתפשטות של חיידקים וזיהום שאפילו הניקוי הטוב ביותר לא תמיד יכול לסלק. היו סמוכים ובטוחים עם קוורץ כי חיידקים לא יישארו לאחר הניקוי.

קוורץ הוא גם עמיד למדי, אם כי הקצוות יכולים להישבר, והוא לא עמיד בחום כמו גרניט. עם זאת, תמיד אפשר לעגל את הקצוות כדי להימנע משבבים וקצצות חדים, והשיש מקוורץ עמיד לחלוטין בפני שימוש רגיל.

בחירת קוורץ מתאים למטבח שלכם

יש כל כך הרבה אפשרויות צבע ודפוסים בכל הקשור למשטחי קוורץ, והדרך היחידה להיות בטוחים שמצאתם את המתאים לכם היא לראות אותם מקרוב. כשאתם בוחרים את הקוורץ שלכם באולם תצוגה, אתם מדלגים על האכזבה האפשרית לגלות שהמשטח שלכם לא נראה כמו שהתמונה או המדגם גרמו לכם לצפות.

 

המאמר איי מטבח מקוורץ פורסם ראשון בהמרכז הישראלי לעץ



from המרכז הישראלי לעץ - Feed https://www.pergulot.net/%d7%90%d7%99%d7%99-%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%a5/
via https://www.pergulot.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה