יום רביעי, 8 ביולי 2020

שמירה על השדרוג שלכם: כיצד לטפל ולשמור על משטח שיש מקוורץ

האם אתם רוצים משטחי שיש יפהפיים וקלים לתחזוקה? בטוח.

וכך גם אנשים רבים אחרים וזו הסיבה שהם בוחרים קוורץ עבור משטחי השיש שלהם.

חומר זה מיוצר על ידי ערבוב אבן טבעית טחונה עם שרף וחומרי כריכה ליצירת דפוסי אבן יפים. לפעמים מוסיפים פיגמנטים אחרים כדי לקבל עיצובים יצירתיים או צבע אחיד יותר.

לפני שתתקינו אותם, עליכם ללמוד כיצד לטפל במשטחי קוורץ. בידקו כאן מה אתם צריכים לדעת!

ניקוי שגרתי

טיפול יומי במשטחי קוורץ הוא די בסיסי. קצת סבון כלים ומים חמים צריכים לעשות את העבודה. הקפידו להשתמש בבד רך כמו מיקרופייבר כדי לנגב את הדלפק בכל יום.

קוורץ אינו נקבובי כמו גרניט ולכן, עמיד למדי לכתמים. אך עדיין עליכם לנקות נוזל נשפך במהירות, במיוחד חומציות כמו מיץ לימון, לפני שהם מתייבשים.

אם נוזל נשפך אכן מתייבש, נסו לרסס אותו באמצעות חומר ניקוי רב תכליתי או מנקה זכוכית. ואז, שפשפו בעדינות עם ספוג לא שוחק כדי לנקות את הבלגן.

במצבים דביקים

מה אם אתם נתקלים בחומר גס או יבש דבוק לדלפק? לפני שנרטב, נסו לגרד אותו בעזרת סכין פלסטיק או מרית נוקשה. זה עובד עבור מגוון של שפכים יבשים כמו

  • מסטיק
  • לכה
  • צבע
  • אוכל דביק כמו מסטיקים

ברגע שתורידו את הלכלוך, נקו כרגיל כדי להסיר את כל השאריות או הכתמים שהלכלוך הותיר אחריו.

מה עם שמן?

זה מטבח, אז בטוח ישפך לכם שמן על השיש מדי פעם. לשפכי שמן קטנים תוכלו להשתמש באותן שיטות ניקוי שגרתיות שכבר הזכרנו - סבון ומים חמים או מנקה זכוכית.

אם השמן מתגלה כעקשן יותר, לכו על מסיר שומנים מסחרי. רססו אותו ונגבו את השמן. ודאו שהחומר אינו מכיל אקונומיקה, או שתסתכנו בפגיעה במשטח השיש שלכם.

תשמרו על הקוורץ שלכם

קוורץ הוא חומר חזק ועמיד שיכול לעמוד בפני בלאי רגיל בקלות רבה. זו אחת התכונות שהופכות חומר זה לבחירה פופולרית עבור משטחי שיש למטבח .

כדי להבטיח כי משטחי קוורץ יישארו כחדשים, יש כמה אמצעי זהירות שתוכלו לנקוט.

קוורץ יכול להתנגד לטמפרטורות של עד 300 מעלות כאשר השרף המשמש בייצור הקוורץ מתחיל להתמוסס. אבל זה לא אומר שעליכם להניח את המחבתות החמות שלך ישירות על השיש. השיש לא עומד בשינוי הטמפרטורה הדרמטי מדי ויכול להיסדק.

שימוש בתחתית חמה תחת כלים חמים היא דרך מהירה וקלה להבטיח כי הקוורץ שלכם יישאר תקין.

עוד דבר שאסור לעשות הוא לחתוך דברים ישירות על השיש. קוורץ עמיד, אך מכות חוזרות ונשנות מחפץ חד כמו סכין יכולות לשרוט את השיש.

עכשיו אתם יודעים לטפל במשטחי קוורץ!

לא קשה ללמוד כיצד לטפל במשטחי קוורץ. חומר גמיש זה יכול להכיל הרבה והוא דורש תחזוקה נמוכה מאוד.

 

המאמר שמירה על השדרוג שלכם: כיצד לטפל ולשמור על משטח שיש מקוורץ פורסם ראשון בהמרכז הישראלי לעץ



from המרכז הישראלי לעץ - Feed https://www.pergulot.net/%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%92-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%9c-%d7%95%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2/
via https://www.pergulot.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה