יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

5 סגנונות לעיצוב דלתות שאתה צריך לנסות בשנת 2019

בטח שמעתם הרבה על טרנדים לעיצוב פנים המתמקדות בריהוט, אבל האם אי פעם שקלת כיצד לשלב דלתות בתוכניות העיצוב שלך השנה? לעתים קרובות ניתן להתעלם מדלתות כשאנשים חושבים על פנים הבית שלהם, אך הם מהווים דרך מוערכת להצהיר כוונות בביתכם. עם התחשבות בטרנדים הפופולריים ביותר לעיצוב פנים השנה, פולידור עיצבו טרנדים לדלתות שכולם מדברים עליהן בשנת 2019.

מתכת

בשנה שעברה גווני זהב ורדים התבררו כפופולאריים למדי בעיצוב פנים. אולם עם התקדמותנו התחלנו לראות מעבר לכל קשת הצבעים המטאליים. הוספת צבע מטאלי לדלתותיכם יכולה להיות דרך נהדרת להזמין תחושת שונה לביתכם. מה לנסות: התנסו בצבעים מתכתיים עבור ידיות הדלת / ידיות, או פעמוני הדלת. חוטים, כסף וזהב נותנים אפקט עתיק ואף יכולים להוסיף אלמנט של ניגודיות לדלתות רגילות.

רטרו / צבע פופ

צבעים נועזים הם כבר לא רק לאמיצים והרפתקנים. עיצובים גיאומטריים וצורות מיועדות לכולם - תנועות הבאוהאוס, ארט דקו ופופ ארט הם טרנדים נצחיים שכל אחד יכול להוסיף לביתם. טרנד הרטרו יכול לשרת מטרות רבות - כך שבין אם אתה רוצה לעורר תחושת זוהר, או סתם רוצה להוסיף אלמנט שובב לעיצוב שלך, זה לגמרי תלוי בך. מה לנסות: מערבבים דברים עם התפאורה שלך על ידי מעבר עם צבעים מיוחדים, צורות ודפוסים לדלתות ארונות המטבח שלך, ידיות לדלתות או ידיות לקבלת פופ צבעוני מידי.

עירומים

אם אתה סוג של "פחות זה יותר" בכל הקשור להעדפות העיצוב שלך, זה בשבילך. עם מינימליזם שעבר דרך ארוכה בשנים קודמות, צבעים כמו קרם במקום האפורים הסטנדרטיים והכחול שלך יכולים להביא גם ריווח וגם מגע של לוקס לדלתות שלך, ולפנים הבית שלך באופן כללי - צבעי עירום זה לא אומר בהכרח שהעיצוב שלך צריך להיות מסובך. מה לנסות: פולידור  מכריזה על דבש ותבלינים כצבע השנה שלהם, אתם משתמשים בצבעי עירום חמים יותר ודיונות חולות לדלתות שלכם ולחומרה שלהם, כלומר תוכלו לצאת מהפלטה בצבע בז' המקובל לרוב בצבעים עירומים.

גווני עץ

יש משהו ביופי הטבעי של גימור עץ שיכול באמת להתאים לעיצוב שלך. זה מושך את עצמו לעיצוב הפנים בהשראת סקנדינביה, שם רואים הרבה חומרים טבעיים כמו אבן ועור המשמשים לריהוט. באותה צורה, כך שגם לתת לעיצוב שלך תחושה אקולוגית עם ריהוט מחומרים ממוחזרים זו גם דרך טובה. מה לנסות: דלתות פנים עם  גימור עץ עשויות להכניס אלמנט של מראה חיצוני לביתכם ומעניקות תחושה טבעית לכל חדר. בחר בצבעים הקרובים לגוני עץ טבעיים, כמו אלון, ערמונים ואורן, אם אתה מחפש להפוך את הטרנד הזה לשלך לבד.

טבע וירוקים

פולידור הודיעה על צבע השנה שלהם "אלמוגים חיים" לשנת 2019, בהתייחס לחיים הימיים החמקמקים שנמצאו מתחת לים. תסתכלו על הטבע באותו אופן בו מגמת גווני העץ עושה, תוכלו לשלב גוונים אדמתיים כמו ירוקים ושחומים, או להסתכל לים לקבלת השראה עם טורקיז וכמובן, אלמוגים. תוכלו גם לצפות לראות ריהוט פרחוני שהוכיח כי הוא פופולרי לאורך כל השנה. מה לנסות: ידיות דלתות בצורת פרחים הן דרך מהירה וקלה להביא את מהות הטבע לדלתותיכם.

 

מחשבות אחרונות

דלתות נחשבות לרוב כמחשבה אחרונה כאשר לוקחים בחשבון את העיצוב הביתי שלכם, אך הם דרך נהדרת להחדיר מעט אישיות לחלל הפנים שלכם. החל מהחלטה על צבעים, וכלה בבחירת העיצוב של אביזרי הדלת שלך, אתה יכול להשתמש בהם כדי להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר לעיצוב פנים השנה, מבלי לבצע בדיקה מוחלטת של החללים שלך. עם זאת נאמר, קישוט הבית הוא במידה רבה עניין של העדפה אישית, לכן עליכם תמיד לקחת את ההובלה בכל הקשור לעיצוב הבית. טרנדים באים והולכים, אז זכרו להשתעשע בעיצוב הדלת שלכם, והשתמשו ברעיונות האלה להשראה.

 

המאמר 5 סגנונות לעיצוב דלתות שאתה צריך לנסות בשנת 2019 פורסם ראשון בהמרכז הישראלי לעץ



from המרכז הישראלי לעץ - Feed https://www.pergulot.net/5-%d7%a1%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%93%d7%9c%d7%aa%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%94-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%aa-%d7%91/
via https://www.pergulot.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה