יום שני, 6 בינואר 2020

כיצד לשכור מעצב פנים

זה היה מרתק לראות את שירותי עיצוב הפנים שהשתנו במהלך העשור האחרון. היסודות של העיצוב לא השתנו הרבה - גובה הדלפק הסטנדרטי הוא עדיין 36 אינץ', גובה המושב הסטנדרטי עדיין 18 אינץ' וגובה הדלת הסטנדרטית הוא עדיין 80 אינץ '- אבל העסק של עיצוב פנים בהחלט השתנה. כשסיימתי את המכללה בשנת 2011, העבודה הראשונה שלי הייתה עבודה כעוזרת עיצוב עבור מעצבת פנים. היא הייתה בעליה של העסק במשך 20 שנה. תנועת עשה זאת בעצמך שפרחה חלקית מהמיתון הייתה מבלבלת וקצת מפחידה בעיניה. עבור בעלי בתים ושוכרים, העיצוב הרגיש כמו השקעה מסוכנת עם שוק הדיור בו הוא היה. באותה תקופה, שכירת מעצב פנים נראתה כמותרות השמורה רק לאנשים עם טעמים ותקציבים יוקרתיים. בנוסף, האינטרנט פתח גישה להשראה ולמוצרים שאנשים יכלו להביא לבתיהם ללא עזרה של מעצב.

כמו שכולם עושים, גם הענף הזה הסתגל ונפתח לדור חדש עם מגוון רחב יותר של שירותים, נקודות מחיר ונגישות רבה יותר לאלה ביישובים קטנים יותר.

בעוד אני אוהבת לכתוב על עיצוב פנים כל היום, חשבתי שעצות לגבי שכירת מעצב פנים צריכות להגיע שרלתי את רויאל פרוייקטים, על התהליך ולמה לצפות כשאתה פונה למעצב.

אילו שאלות הלקוחות החדשים / פוטנציאליים שלך בדרך כלל שואלים אותך כשהם פונים?

לקוחות חדשים / פוטנציאליים תמיד רוצים לדעת כמה יעלה לשכור מעצב וכמה מהר נוכל להשלים את הפרויקט שלהם.

איזה מידע אתה צריך מהם בכדי להכיר את הפרויקט שלהם?

לפני שמתחילים פרויקט, הלקוחות שלנו תמיד ממלאים שאלון עיצובי. זה עוזר לנו להבין טוב יותר את הפרויקט שלהם ולדעת מעט יותר אודותיהם. בשאלון זה יש גם מקום להעלות את עמוד הפינטרסט שלהם. אנו סומכים מאוד על עמוד הפינטרסט שלהם כדי לקבל תחושה של הסגנון שלהם ומה שהם רוצים עבור החלל. אנו רוצים לדעת גם תקציב לפרויקט.

האם בדרך כלל יש למעצבים מגבלות על גודל (קטן מדי או גדול מדי) של הפרויקט שהם יקחו עליו?

כל מעצב עובד אחרת בסוגי הפרויקטים והתקציבים שהם לוקחים על עצמם. כשהתחלתי הייתי לוקח פרויקטים עם כל התקציבים השונים, גבוהים ונמוכים כאחד. כעת כשאני מבוסס יותר, עם לקוחות עיצוב השירות המלא שלנו אנו מתמחים בעיצוב יוקרה ובכך מגיעים לתקציבים גבוהים יותר. התחלנו להציע שירות עיצוב וירטואלי שעוזר ללקוחות עם כל התקציבים.

מה אנשים צריכים לקחת בחשבון כשבוחרים מעצב פנים ?

תקציב / סגנון אישי / שירות מלא או קוסמטיקה בלבד / וכו'. כל אלו. חשוב לבחור מעצב שאתם אוהבים את האסתטיקה שלהם ואת העבודה שלהם. חשוב גם ללמוד כיצד מעצב עובד ומה התהליך שלהם לוודא שתהיה לכם התאמה טובה [זה לזה].

איזו עצה היית נותנת לאנשים השוקלים אם לשכור מעצב פנים או לעצב חלל בעצמם?

הייתי מוצאת כמה מעצבים [אשר אתה אוהב את] הסגנון שלהם ומשוחח עם כל אחד מהם כדי לראות איך האישיות שלכם עובדת יחד. אני גם מגלה שרוב הלקוחות שאוהבים את הסגנון שלי בוטחים בחזון שלי לאורך התהליך, מה שיוצר פרויקט חלק יותר.

מהם כמה מהדברים שאת רוצה שאנשים ידעו על היתרונות של עבודה עם מעצב?

אם אתה חושב להעסיק מעצב לשיפוץ, בנייה חדשה, פרגולה או עיצוב חצר הייתי שוכר אותם כבר בשלבי התכנון. למעצב תהיה תובנה שהאדריכל או הבנאי שלך לא יחשוב עליהם, כמו מיקום רהיטים. הייתי עוצרת את עצמי מרכישת חפצים אם אתה יודע שאתה הולך להעסיק מעצב. זה יעזור לך להימנע מטעויות ברכישת פריטים שאינם עובדים במרחב או שלא יתאימו.

 

מסקנות

+ דע את התקציב הכולל שלך לפני שאתה פונה.
+ שאל כמה מעצבים שאתה מעוניין לעבוד איתם לגבי המחירים והתהליך שלהם.
+ הבנה של הסגנון האישי שלך ומה אתה רוצה מהמרחב שלך.
+ מצא מישהו שאתה סומך עליו ותיהנה לבלות איתו כדי להתמודד עם הפרויקטים העיצוביים שלך.
+ זה לא צריך להיות פרויקט ענק ויקר - מעצבים יכולים לעזור לך להשיג כמה חלקים מרכזיים או לבוא עם לוח צבעים אם זה כל מה שאתה צריך.

אם תהיתם איך להתחיל לעבוד עם מעצב פנים, מקווים שזה עזר

המאמר כיצד לשכור מעצב פנים פורסם ראשון בהמרכז הישראלי לעץ



from המרכז הישראלי לעץ - Feed https://pergulot.net/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%9c%d7%a9%d7%9b%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a2%d7%a6%d7%91-%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%9d/
via https://pergulot.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה